Wspieramy szkoły i ich pracowników
W naszej ofercie posiadamy 3 rodzaje szkoleń, które pozwolą usprawnić edukację w szkołach.
Wspieramy szkoły i ich pracowników
W naszej ofercie posiadamy 3 rodzaje szkoleń, które pozwolą usprawnić edukację w szkołach.
Coaching indywidualny
Skierowany do pracowników oświaty każdego szczebla, pomaga w:
Organizacja spotkań coachingowych:
W celu podtrzymania ciągłości procesu coachingowego spotkania odbywają się najczęściej, co 2 tygodnie, a najrzadziej co miesiąc, i trwają od 60 do 90 minut. Po każdej sesji klient (pracownik oświaty) otrzymuje zadanie do wykonania pomiędzy spotkaniami, ma wtedy czas popracować nad sobą. Proces rozwojowy trwa przez cały okres relacji coachingowej między klientem a coachem.
Cena: do ustalenia
Warsztaty dla rad pedagogicznych
Przykładowe tematy warsztatów:
Cena: Czas trwania: od 2 do 8 godzin, w zależności od wskazanych potrzeb.
Cena 2-4 godzinnego kursu 2000,00 brutto za całość.
Cena 5-8 godzinnego 2500,00 brutto całość
Co zobaczysz, usłyszysz i czego doświadczysz na warsztatach?
Cena: 4 000 zł brutto za 16 h szkolenia, dla grupy do 15 osób, z dojazdem do 150 km w cenie szkolenia. Powyżej 100 km, cena ustalana będzie indywidualnie. Cena dotyczy całej grupy nauczycieli (nie jest liczona od 1 osoby).
Skontaktuj się z namiKursy coachingowe dla nauczycieli
Program kursu:
Moduł I Organizacja przestrzeni coachingowej dla nauczycieli, budowanie relacji z klasą, wyznaczanie celów w coachingu.
Budowanie relacji coachingowej nauczyciela z uczniem, a więc zdolność do tworzenia bezpiecznego, wspomagającego środowiska, które przyczynia się do obustronnego szacunku, zaufania i otwartości. Obecność coachingowa – zdolność do bycia w pełni świadomym, zdolność do całkowitego skupienia się na tym co mówi a czego nie mówi druga strona.
Moduł II Komunikacja z klasą z wykorzystaniem kompetencji coachingowych
Moduł III Inteligencja emocjonalna nauczyciela.
Moduł IV Modele rozmów coachingowych.
Moduł V Wartości i przekonania w coachingu edukacyjnym.
Moduł VI Sponsorowanie potencjału ucznia i nauczyciela.
Dodatkowo:
Harmonogram zajęć:
I zjazd: 03.03.2021
II zjazd: 17.03.2021
III zjazd: 31.03.2021
IV zjazd: 14.04.2021
V zjazd: 28.04.2021
VI zjazd: 12.05.2021
VII zjazd: 26.05.2021
VIII zjazd: 09.06.2021
IX zjazd: 23.06.2021
X zjazd: 30.06.2021
Godziny: 16:00 – 20:00
Miejsce zajęć: Platforma online ZOOM
Inwestycja: 1 950,00 zł
Szkolenie kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym oraz wydaniem międzynarodowego dyplomu, potwierdzającego akredytację FUNDAMENTAL COACHING SKILL ICI.
—————————————————————————————-
– to 120 godzinny, kurs coachingowy skierowany do nauczycieli, wychowawców, pedagogów, którzy w swojej pracy chcieliby wykorzystywać narzędzia coachingowe. Nauczyciele – coachowie osiągają lepsze rezultaty, potrafią motywować swoich uczniów do nauki, oraz są mniej narażeni na wypalenie zawodowe.
Poprzez udział w kursie:
Program coachingowy:
1. Organizacja przestrzeni coachginowej dla nauczycieli,
budowanie relacji z klasą, wyznaczanie celów w coachingu.
2. Komunikacja w coachingu edukacyjnym.
3. Inteligencja emocjonalna nauczyciela.
4. Modele coachingowe, wpływowe – mocne pytania.
5. Wartości i przekonania w coachingu edukacyjnym.
6. Sponsoring.
Miejsce szkoleń: Kraków, ul. Plac na Groblach 8/5
Cena: 5000,00 zł od osoby
Szkolenie kończy się wydaniem dyplomu uprawniającego do wykonywania zawodu Coacha oraz zaświadczenia MEN. Po ukończeniu uczestnik zdobywa międzynarodową akredytację i tytuł Edu Coacha ICI.
– to kurs coachingowy skierowany do wychowawców, ale również nauczycieli i pedagogów, którego celem jest podniesienie ich efektywności zawodowej i ułatwienie pracy z dziećmi. Wychowawcy – coachowie osiągają lepsze rezultaty w swojej pracy, posiadają wyższe zdolności komunikacyjne, oraz wiedzę na temat skutecznych metod pracy z dziećmi i młodzieżą.
Program coachingowy:
1.Czym jest, a czym nie jest coaching – 11 kompetencji coachingowych.
2.Dlaczego właśnie coaching w edukacji?
3.Ustanawianie celów w coachingu.
4. Łatwe budowanie kontaktu z różnymi ludźmi o różnych typach osobowości.
5. Komunikacja coachingowa.
6. Rozwiązywanie konfliktów.
7. Style myślenia ucznia i nauczyciela.
8. Podstawowe oprogramowanie ludzkiego umysłu- metaprogramy.
9. Znaczenie wartości i przekonań w życiu człowieka.
10. Techniki coachingowe.
11. Rozmowy i modele coachingowe: GROW, DILTS.
12. Przygotowanie do prowadzenia lekcji coachingowych w oparciu o podręcznik.
Kurs 60-godzinny: 3 800,00 zł od osoby
Kurs 120-godzinny:5 500,00 zł od osoby
Miejsce szkoleń: W zależności od potrzeb klienta, do 250 km dojazd trenera w cenie szkolenia.
Szkolenie uruchomimy dla grupy minimum 10 nauczycieli.
– to kurs coachingowy skierowany do nauczycieli i pedagogów, którego celem jest podniesienie ich efektywności zawodowej i ułatwienie pracy z dziećmi. Nauczyciele – coachowie osiągają lepsze rezultaty w swojej pracy, posiadają wyższe zdolności komunikacyjne, oraz wiedzę na temat skutecznych metod pracy z dziećmi i młodzieżą.
Program coachingowy:
1. Organizacja przestrzeni coachingowej dla nauczycieli, budowanie relacji, wyznaczanie celów w coachingu. Budowanie relacji coachingowej nauczyciela z uczniem, a więc zdolność do tworzenia bezpiecznego, wspomagającego środowiska, które przyczynia się do obustronnego szacunku, zaufania i otwartości. Obecność coachingowa – zdolność do bycia w pełni świadomym, zdolność do całkowitego skupienia się na tym co mówi a czego nie mówi druga strona.
2. Komunikacja w coachingu edukacyjnym. Bezpośrednia komunikacja interpersonalna w coachingu edukacyjnym – zdolność do efektywnej komunikacji podczas lekcji oraz do używania języka, który ma największy wpływa i trafia do ucznia. Zadawanie wpływowych pytań – zdolność do zadawania pytań, które odkrywają informacje niezbędne do uzyskania maksymalnego efektu ucznia.
3. Inteligencja emocjonalna nauczyciela.Zarządzanie emocjami swoimi i ucznia, model 5 kompetencji inteligencji emocjonalnej wg Daniela Golemana.
4. Modele coachingowe, wpływowe, mocne pytania.Zdolność do zadawania pytań, które odkrywają informacje niezbędne do uzyskania maksymalnego efektu dla ucznia. Model rozmów coachingowych: model GROW, model Dilts, rozwój 11 kompetencji coachingowych wg ICF.
5. Wartości i przekonania w coachingu edukacyjnym. Motywatory wspierające osiąganie celów, budowania relacji, komunikacji, zarządzania sobą i własną pracą.
6. Sponsoring. Budowanie wewnętrznej siły i decyzyjności w osiąganiu celów zawodowych i osobistych.
W ramach kursu uczestnik otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych, podręcznik do prowadzenia lekcji wychowawczych, przerwy kawowe oraz lekki obiad.
Kurs 60-godzinny: 3 800,00 zł od osoby
Kurs 120-godzinny: 5 500,00 zł od osoby
Miejsce szkoleń: W zależności od potrzeb klienta, do 250 km dojazd trenera w cenie szkolenia.
Szkolenie uruchomimy dla grupy minimum 10 nauczycieli.
POZIOM ADVANCED FUNDAMENTAL COACHING SKILLS
W jakim celu?
Kurs zarządzania w kulturze coachingowej dla dyrektorów placówek oświatowych przygotowuje sprawnych liderów do swobodnego posługiwania się Prawem Oświatowym, a także gwarantuje nabycie wiedzy i umiejętności w planowaniu i organizowaniu budżetu kierowanych przez nich placówek.
Techniki coachingowe wpływają na tworzenie wizerunku współczesnego dyrektora placówki oświatowej, łączącego w sobie cechy lidera zespołu, z którym pracuje i menadżera placówki, którą zarządza.
Techniki coachingowe wpływają na efektywność działań szkoły w sferze dydaktycznej i wychowawczej. Pozwalają na realizację działań systemowych, wypracowanych wspólnie i wdrażanych w życie szkoły przez jej nauczycieli.
Wykorzystanie metod coachingowych wzmacnia wizerunek szkoły jako organizacji uczącej się (OUS), promującej ustawiczne doskonalenie kompetencji i budującej kulturę współpracy i wzajemnego uczenia się.
Program coachingowy:
W ramach kursu uczestnik otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych. Szkolenie kończy się wydaniem międzynarodowego certyfikatu ICI, uprawniającego do wykonywania zawodu Coacha oraz zaświadczenia MEN. Dodatkowo w prezencie każdy uczestnik otrzyma książkę “75 coachingowych lekcji wychowawczych”.
Kurs 120-godzinny: 4 500,00 zł od osoby
Miejsce szkoleń: W zależności od potrzeb klienta, do 250 km dojazd trenera w cenie szkolenia.
Szkolenie uruchomimy dla grupy minimum 10 nauczycieli.
– to kurs coachingowy skierowany do pracowników poradni psychologiczno – pedagogicznych, psychologów szkolnych i pedagogów, którego celem jest podniesienie ich efektywności zawodowej i ułatwienie pracy z dziećmi, poprzez naukę kompetencji coachingowych.
Program coachingowy:
1.Czym jest, a czym nie jest coaching – 11 kompetencji coachingowych.
2. Dlaczego właśnie coaching w Poradni?
3. Ustanawianie celów w coachingu.
4. Łatwe budowanie kontaktu z ludźmi o różnych typach osobowości.
5. Komunikacja coachingowa.
6. Rozwiązywanie konfliktów potrzeb i wartości.
7. Style myślenia.
8. Podstawowe oprogramowanie ludzkiego umysłu.
9. Znaczenie wartości i przekonań w życiu człowieka. Spójność w pracy psychologicznej.
10. Techniki coachingowe.
11. Rozmowy i modele coachingowe: GROW, DILTS.
12. Przygotowanie do prowadzenia zajęć coachingowych w oparciu o podręcznik.
W ramach kursu uczestnik otrzyma zestaw materiałów szkoleniowych, podręcznik do prowadzenia lekcji wychowawczych, przerwy kawowe oraz lekki obiad.
Kurs 60-godzinny: 3 800,00 zł od osoby
Kurs 120-godzinny: 5 500,00 zł od osoby
Miejsce szkoleń: W zależności od potrzeb klienta, do 250 km dojazd trenera w cenie szkolenia.
Szkolenie uruchomimy dla grupy minimum 10 nauczycieli.
Programy szkoleń są akredytowane przez międzynarodowe Stowarzyszenie ICI oraz zgodne ze standardami ICF.
Uczestnicy otrzymują dyplom oraz zaświadczenie MEN umożliwiające uzyskanie międzynarodowej akredytacji trenera- coacha.
Coaching od trzydziestu lat sprawdza się w biznesie, a obecnie otwiera się na nowoczesne placówki edukacyjne. Techniki coachingowe wpływają na efektywność działań szkoły w sferze dydaktycznej i wychowawczej. Wyzwalają potencjał osób i zespołów, zwiększają motywację i efektywność pracy. Metody coachingowe sprzyjają budowaniu postaw i wzmacniają relacje interpersonalne. Wykorzystanie ich wzmacnia wizerunek szkoły jako organizacji uczącej się, budującej kulturę współpracy i wzajemnego uczenia się. Pozwala na realizację działań systemowych, wypracowanych i wdrażanych w życie szkoły. Coaching jest efektywną metodą wspierania realizacji celów – zarówno indywidualnych, jak i celów placówek. Kierunkuje działania na samodzielne szukanie rozwiązań problemów w życiu zawodowym i osobistym. Coaching sprawdza się jako metoda profilaktyki wypalenia zawodowego, daje również narzędzia do obniżania poziomu stresu, pozwalając odnaleźć satysfakcję, sens i radość czerpaną z kontaktów z ludźmi.
Uczestnictwo w oferowanych szkoleniach i poznanie narzędzi coachingowych pozwoli:
Metody szkoleniowe: Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, gdzie 20% czasu przeznaczane jest na zdobywanie wiedzy, a 80% na doskonalenie umiejętności. Prowadzone są w przyjaznej i pozytywnej atmosferze, tak by każdy uczestnik mógł czuć się komfortowo zmierzając się z własnymi słabościami, rozwijając i doskonaląc swoje umiejętności.
Narzędzia szkoleniowe: praca indywidualna, praca w małych i dużych grupach, dyskusje, prezentacje, symulacje, gry, zadania, demonstracje, metafory, mini wykłady.
Każdy etap szkolenia kończy się wydaniem dyplomu i zaświadczenia o ilości godzin oraz uzyskaniem referencji dotyczących liczby przepracowanych godzin jako coach.